اصول فقه یا اصول فهم روانشناختی؟

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 3-5

عباس پسندیده


تبیین سازه انگیزش بر اساس منابع اسلامی

دوره 3، شماره 7، بهمن 1396، صفحه 3-27

محمدتقی تبیک


ساخت و اعتباریابی مقیاس عفو و گذشت بر اساس آموزه‌های اسلام

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 6-33

حسن کریمی؛ نورعلی فرخی؛ عبدالهادی مسعودی


مرور نظام‌مند خشم و مدیریت خشم در متون دینی اسلام

دوره 2، شماره 4، آذر 1395، صفحه 8-44

امیر محمد شهسوارانی؛ مریم حکیمی کلخوران؛ مرسده عصمت نیا؛ سعیده جعفری؛ کلثوم ستاری


اصول روان‏ درمانگری چند بعدی معنوی

دوره 1، شماره 1، اسفند 1394، صفحه 9-45

مسعود جان بزرگی


اثربخشی برنامه تعاملی مهارت‏های زندگی مبتنی بر آموزه‏های دینی بر دینداری دانشجویان: مطالعه مقدماتی

دوره 2، شماره 2، اردیبهشت 1395، صفحه 9-31

محمد خدایاری فرد؛ سعید اکبری زردخانه؛ باقر غباری بناب؛ محسن شکوهی یکتا؛ غلامعلی افروز؛ علی‌ نقی فقیهی؛ بهروز طهماسب کاظمی؛ سعید زندی


مولفه های مهار فشار روانی بر اساس آموزه های دینی

دوره 3، شماره 7، بهمن 1396، صفحه 29-43

علیرضا قاسمی زاد؛ زهرا موسوی نژاد


تدوین مدل علّی بهزیستی ذهنی بر پایه جهت‌گیری دینی با واسطه‌گری امیدواری، اضطراب مرگ و معنای زندگی

دوره 2، شماره 2، اردیبهشت 1395، صفحه 32-60

ناصر آقابابائی؛ فرامرز سهرابی؛ حسین اسکندری؛ احمد برجعلی؛ نورعلی فرخی


بررسی اثر دینداری، صبر و امید بر بهزیستی فضیلت‏گرا

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 34-66

زهرا مرحمتی؛ فرهاد خرمایی


ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه الگوی تنظیم رغبت بر اساس متون اسلامی

دوره 3، شماره 6، مرداد 1396، صفحه 43-66

حمزه عبدی؛ محمدرضا حسن زاده توکلی


اثربخشی شرکت در مراسم اعتکاف بر مؤلفه‌های هوش معنوی، افسردگی، اضطراب و استرس در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

دوره 2، شماره 2، اردیبهشت 1395، صفحه 61-77

طیبه محمودی؛ سید علی مرعشی؛ هاجر افشاری؛ راضیه منصوری‌نژاد؛ مجتبی نادری تزنگی


مقایسه میان هوش معنوی طلاب و دانشجویان با استفاده از پرسش‌نامه اسلامی هوش معنوی (IQSI)

دوره 2، شماره 5، دی 1395، صفحه 67-91

ساره درمنکی فراهانی؛ فرامرز سهرابی؛ مسعود آذربایجانی